اعلام فراخوان پنجمین جشنواره عکس ورزشی ایران

به گزارش گیتی تصویر به نقل از روابط عمومی رویداد، پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران پس از وقفه‌ای سه ساله و همزمان با سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، با همکاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار می‌شود.

سیدمجتبی علوی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با اشاره به اعلام فراخوان این رویداد، گفت: علاقه‌مندان به حضور در پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران آثار خود را با محوریت ورزش حرفه‌ای، ورزش آماتوری، ورزش و سلامت جامعه، ورزش و مشاغل، ورزش و بازی‌های بومی و محلی و… را برای حضور در این رویداد ارسال کنند.

وی اظهار کرد: بخش ویژه این رویداد نیز بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ است که صاحبان آثار می‌توانند آثار خود را در این بخش نیز ارسال کنند.

 

علی سامعی مدیر هنری و قائم مقام دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران نیز اظهار کرد: در این دوره علاوه بر عکس‌های حرفه‌ای، در بخش آماتوری و موبایلی نیز پذیرش آثار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام از چهارم اردیبهشت می‌توانند به سایت جشنواره عکس به نشانی www.sport.salon.photo مراجعه کنند.

سامعی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۷ خرداد تعیین شده است و جوایز نقدی علاوه بر یادمان و تندیس جشنواره به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بخش خصوصی و به همت مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *