• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت مژده لواسانی با «بسته پیشنهادی» و عکسهای پیشنهادی گیتی تصویر در شبکه دو سیما

بازگشت مژده لواسانی با «بسته پیشنهادی» و عکسهای پیشنهادی گیتی تصویر در شبکه دو سیما

 

گیتی تصویر: «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی پکیجی از پیشنهادات برای ایجاد یک حال خوب در مخاطبان است که از جمعه ۱۶ مهرماه روی آنتن رفت و هر برنامه از چندین آیتم و بخش تشکیل شده است. در اولین برنامه بسته پیشنهادی، مجموعه عکس ایل قشقایی از آثار عکاس گیتی تصویر سرکار خانم طاهره رخ بخش منتشر شد. منتظر فوتو کلیپ های جدید از عکاسان گیتی تصویر در بسته پیشنهادی باشید. عکاسان عزیز با ایمیل gitiimages@gmail.com با ما در ارتباط باشید.
www.gitiimages.ir
پایگاه چند رسانه ای گیتی تصویر

مجموعه عکس: نقش رنگ در زندگی عشایر قشقایی استان فارس

 

این برنامه جمعه شب ها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می رود

مژده لواسانی مجری این برنامه در بخش های مختلفی با هنرمندان اما از زاویه های متفاوتی گفتگو می کند و متناسب با سوژه برنامه از مختصات آدم های خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب های خوب سخن گفته می شود و به این ترتیب مهمانان و چهره هایی از حوزه های مختلف در برنامه حضور پیدا می کنند تا به ایجاد این حال خوب کمک کنند.

همچنین «بسته پیشنهادی» شامل آیتم هایی چون گفتگو با مهمان، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می شود که هر یک روی اخبار و پیشنهاداتی در حوزه های مختلف کتاب، موسیقی، فیلم و… تمرکز دارد و در مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

دکور این برنامه را هم یک تیم زنانه بر عهده داشته است و تلاش شده از المان های هنری و زیبایی شناسانه در این طراحی کمک گرفته شود.

عوامل «بسته پیشنهادی» به این شرح هستند؛ مژده لواسانی مجری، الهه بهبودی تهیه کننده، سیامک میثاقی کارگردان بخش مستندها، ساتیار امامی دبیر بخش عکس، پریسا علی محمدی طراح دکور، مریم ناظران هماهنگی مهمان، عطیه موذن مدیر روابط عمومی.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *