سوگواره عکس آیینی «اربعین ۱۴۰۰» تمدید شد

به گزارش گیتی تصویر، مهدی توکلیان دبیر سوگواره عکس آیینی «اربعین ۱۴۰۰» درباره تمدید این مسابقه گفت: به دلیل استقبال هنرمندان از مسابقه عکاسی اربعین ۱۴۰۰  که تمایل به تمدید زمان مسابقه را داشتند، مهلت ارسال آثار و شرکت در این سوگواره تا ۲۰ مهر تمدید شد.
وی تاکید کرد: عکس‌های ارسالی در بخش تک عکس که دارای عنوان و شرح عکس (کپشن) صحیح  و در بخش مجموعه عکس‌ها نیز دارای بیانیه باشند مورد داوری قرار می‌گیرند و از امتیاز و اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود.
توکلیان به کیفیت آثار اشاره کرد و گفت: از آنجایی که کیفیت و نحوه نوشتن شرح عکس و انتخاب عنوان عکس، در داوری و امتیازدهی آثار موثر است، دبیرخانه سوگواره، متن ارسالی از جانب عکاس را بدون هیچگونه ویرایش و اصلاح به گروه داوری ارائه خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب آثار و داوری به عهده ساتیار امامی، محمد صادق حیدری، کیوان امجدیان، زهیر صیدانلو، سمیه غلامی و ثریا بیات است و در هر بخش به نفر اول برگزیده مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.
مهدی توکلیان افزود: اختتامیه این سوگواره شنبه ۲۴ مهر با تجلیل از اساتید پیشکسوت رسول اولیازاده، سیدعباس هاشمی و جاسم غصبان پور و تقدیر از برگزیدگان سوگواره عکس آیینی «اربعین ۱۴۰۰» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند فقط از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی bahman.farhangsara.ir/soogvare  پس از مطالعه کامل فراخوان سوگواره در این مسابقه شرکت کنند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *