صدیقی: با اتکا به هنر عکاسی میلاد را به شهروندان معرفی کنیم

  • صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • صدیقی: با اتکا به هنر عکاسی میلاد را به شهروندان معرفی کنیم

یکی از داوران جشنواره عکس برج میلاد با اشاره به تاثیرگذاری اینگونه جشنواره ها در معرفی اماکنی همچون برج میلاد گفت: صرفاً با برگزاری جشنواره نمی توان اکتفا کرد و باید با انتشار عکس ها در سطح ملی و بین المللی نسبت به معرفی جایگاه شاخص برج میلاد اقدام کرد.

بهنام صدیقی در گفتگو با روابط عمومی برج میلاد با بیان این مطلب افزود: برج میلاد از اماکن شاخص شهر و حتی کشور است و تنها یک نمونه از این برج در کشور ساخته شده است، بنابراین باید با اتکا به هنر به ویژه هنر عکاسی بتوان فعالیت ها و رویدادهای این برج را به شهروندان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می کنم صرفاً نباید به برگزاری جشنواره اکتفا کرد، بلکه باید آثار در قالب کتاب و یا پوستر چاپ به دو زبان انگلیسی و فارسی چاپ شود و نمایشگاه های مختلفی از آثار برگزیده در شهرها و کشورهای دیگر برگزار شود تا بتوان به اهداف لازم دست پیدا کرد.

صدیقی با بیان اینکه وب سایت جشنواره عکس برج میلاد همواره باید فعال باشد و عکس های برگزیده را نمایش دهد، گفت: البته برگزاری جشنواره و مسابقه نیز به نوع خود منجر به ایجاد توجه و تمرکز روی سوژه می شود و هنرمندان با نگاه های مختلف از این سازه عکس می گیرند که در نهایت تعدادی عکس برای آرشیو آن مجموعه باقی می ماند. اما در رویکرد بلند مدت می توان تاثیرات برگزاری جشنواره را بهتر درک کرد.

این هنرمند عکاس در پایان پیشنهاد داد: همچنین می توان از عکاس های بنام کشور و در مرحله بعد سایر کشورها دعوت کرد تا با نگاه تخصصی تر و حرفه ای تری از سازه یونیک برج میلاد عکس گرفته تا برای همیشه در حافظه تاریخی آن مجموعه باقی بماند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره عکس برج میلاد تا دوم آبان ماه تمدید و علاقه مندان می توانند آوار خود را تا این تاریخ در سایت جشنواره به نشانی www.miladfestival.ir ارسال و بارگزاری کنند.

جزییات نحوه ارسال آثار در متن فراخوان منتشر شده روی سایت www.miladfestival.ir وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *