• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • برپایی نمایشگاه‌های عکس‌ «تصویر فجر» و «روزهای انقلاب»

برپایی نمایشگاه‌های عکس‌ «تصویر فجر» و «روزهای انقلاب»

هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، موزه هنرهای معاصر فلسطین، با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، نمایشگاه عکس «تصویر فجر» را، به‌صورت مجازی، در وب‌گاه فرهنگستان هنر، برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه مجازی، ۶۰ قطعه از عکس‌های گنجینه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، از ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، به نمایش درمی‌آید.

همچنین نمایشگاه عکس «روزهای انقلاب» از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۵ در موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه با مشارکت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که شامل ۲۰ قطعه عکس از حوادث ماه‌های منتهی به بهمن سال ۱۳۵۷ و همچنین حضور پر رنگ مردم در روزهای انقلاب است. این تصاویر توسط کاوه گلستان، عبدالحسین پرتوی، مهدی رضوان، محمد صیاد، حسین اسماعیلی، عبدالعظیم میرهاشمی، صادق ثمودی، قربان خلیلی، مهدی میرزایی و یداله وزیری ثبت شده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزه www.iranphotomuseum.com مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *