• صفحه اصلی
  • >
  • خبر کیش
  • >
  • بیش از ۲ هزار قطعه عکس به مسابقه ملی بانوی ایران زمین در کیش ارسال شد

بیش از ۲ هزار قطعه عکس به مسابقه ملی بانوی ایران زمین در کیش ارسال شد

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طی مهلت حدود ۲ ماهه بیش از ۲ هزار قطعه اثر از عکاسان مختلف کشور به مسابقه ملی عکس بانوی ایران ارسال شده است

عالمه خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۵۰ عکاس به این رویداد عکس ارسال کرده اند که آثار ارسالی در ۲ بخش شامل یک هزار و ۴۰۰ تک عکس و ۱۰۳ مجموعه عکس است.

عالمه خسروی ،رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش

عالمه خسروی ،رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش

وی اضافه کرد: این مسابقه هنری با موضوع زن در اقوام ایرانی در محورهای آداب، رسوم و آئین‌های سنتی زنان در اقوام ایرانی، انواع پوشش و حجاب زنان در اقوام ایرانی، حس مادرانه در فرهنگ غنی اقوام ایرانی و هنرهای دستی زنان در اقوام ایرانی خرداد امسال فرخوان داده بود.

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اخر تیر مهلت ارسال آثار به این رویداد بود افزود: نرگس آبیار، نیکی کریمی، مریم زندی، جمشید بایرامی و حسین تهوری از داوران این مسابقه هستند و لیلی صدیقی نیز دبیری آن را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: این اداره با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در قالب مسابقات و جشنواره های مختلف به دنبال ارج نهادن به مقام زنان در اقوام ایرانی بوده و در سال جاری ۲ رویداد عکس شامل زن در آیینه نیایش و بانوی ایران زمین را به مرحله اجرا در اورده است.

خسروی با بیان اینکه مسابقه زن در آیینه نیایش نیز در ماه مبارک مضان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داده است افزود: اختتامیه و نفرات برتر جشنواره بانوی ایران زمین متعاقبا اعلام می شود.

اداره بر اساس منشور حقوق و مسئولیت‌های زنان و قانون چگونگی اداره مناطق آزادتجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی تاسیس شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *