• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • تمدید فراخوان نهمین جشنواره بین‌‎المللی عکس خیام

تمدید فراخوان نهمین جشنواره بین‌‎المللی عکس خیام

 تمدید فراخوان نهمین جشنواره بین‌‎المللی عکس خیام

با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی عکس خیام، فراخوان شرکت در نهمین دوره این جشنواره تا ۱۶ آذر تمدید شد.

 به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، نهمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام در شش بخش با موضوع آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر، مردم، گردشگری و کووید ۱۹ برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۳۲ میلیون تومان جوایز نقدی به همراه مدال‌های فیاپ، PSA، خیام و کمال الملک و تقدیرهای هیأت داوران به بهترین آثار در ژانرهای مختلف اهدا می شود. همچنین همانند دوره‌های پیشین، کتاب نفیس جشنواره برای تمامی شرکت‌کنندگان حتی آنهایی که آثارشان در جشنواره پذیرفته نشده نیز پست خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام و دریافت آثار تا ۱۶ آذر ۱۴۰۰ تمدید شده است و جلسات داوری و اعلام نتایج طبق تقویم اعلام شده قبلی و بدون تغییر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه متن کامل فراخوان می توان به آدرس‌ پایگاه‌ اینترنتی‌ جشنواره به‌ نشانی www.Khayyam.Photo مراجعه کرد.

نهمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران (کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام) برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *