• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان به ایستگاه پایانی رسید

ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان به ایستگاه پایانی رسید

به نقل از روابط عمومی جشنواره، آئین پایانی ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان روز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های رازی و با حضور حداقلی نفرات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در ششمین دوره جشنواره سلامت روان که در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید ۱۹ (کرونا) برگزار شد، ۳۰ هزار اثر از ۴ هزار عکاس از ۸۲ کشور جهان (۵۸ درصد عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی) به دبیرخانه جشنواره رسید و از سوی یک هیأت داوری بین‌المللی ارزیابی و داوری شد.

رومن نرو از لوگزامبورگ رئیس پاتروناژ سرویس فیاپ، کریستف هاملمان از آلمان نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، احمد البوسعیدی از عمان رئیس PSO، خالد سعید از پاکستان مشاور سلامت روان و اعتیاد در EMRO، احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، محمدرضا چای‌فروش، مسعود زنده روح کرمانی و حمیدرضا بازرگانی آثار ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان را در سه بخش داوری کردند.

در این جشنواره پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان به عنوان رئیس جشنواره، محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان دبیر جشنواره و علی سامعی نماینده فیاپ در ایران به عنوان مدیر هنری و مدیر بخش بین الملل حضور دارند.

ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *