• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • مجمع سالانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برگزار می‌شود

مجمع سالانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برگزار می‌شود

به نقل از دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، مجمع عمومی عادی سالانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران جهت انتخابات بازرسان انجمن در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۵ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

مطابق اساسنامه، در دستور جلسه مجمع عمومی انجمن آمده است که پس از گزارش سالانه هیات‌ مدیره، خزانه‌دار و بازرسان، انتخاب بازرسان جدید در دستور کار قرار گرفته و با آرای اعضای اصلی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و تحت نظارت نماینده سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۲ نفر از اعضا به‌عنوان بازرس اصلی و ۱ نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل برای یک سال آینده انتخاب خواهند شد.

همراه داشتن کارت معتبر انجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است و هر عضو اصلی انجمن می‌تواند با داشتن کارت انجمن و وکالت‌نامه کتبی از طرف یکی دیگر از اعضای اصلی انجمن به جای ایشان رأی دهد. وکالت‌نامه باید پیش از انتخابات به‌صورت حضوری تحویل دبیرخانه و یا به ایمیل انجمن به آدرس: dabirkhaneh.ipja@gmail.com ارسال شده و در دبیرخانه به ثبت رسیده باشد.

اعضا می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنند. آدرس دبیرخانه انجمن نیز خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر، پلاک ١۵، طبقه ۴، واحد ٧ است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *