مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمدحسین حیدری به سمت مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش گیتی تصویر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمدحسین حیدری با حکم سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به‌عنوان مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به تعهّد، تخصّص و تجربیات شما، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا وجهاد در راه خدا، در راستای تحقق آرمانهای مؤسس شجرۀ طیبۀ بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا، در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هرچه بیشتر در راستای پیشبرد اهداف والای بنیاد فرهنگی ورایت فتح قدم بردارید.

موفّقیت شما را از خداوند منّان خواهانم.»

محمدحسین حیدری متولد ۱۳۴۱ در اصفهان، از عکاسان با سابقه و با تجربه دفاع مقدس و از پیشکسوتان حوزه اندیشه و هنر اسلامی است. او دبیری سرویس عکس روزنامه جوان و خبرگزاری فارس و مدیرعاملی انجمن عکاسان را در سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ در کارنامه خود دارد.

محمدحسین حیدری دارای مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نشان عالی هنرهای تجسمی فجر است. همچنین چند عنوان کتاب عکس نفیس از جمله «عکاسان جنگ؛ محمدحسین حیدری و لا اله الا الله» از حضور در ۲۳ عملیات جنگ عراق علیه ایران از او به انتشار رسیده است.

پیش از این مجتبی کوچکی برای ۴ سال مدیریت انجمن را عهده دار بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *