• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گشایش یافت

نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گشایش یافت

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط‌عمومی دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم، ابراهیم سلیمانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در معرض دید عموم در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) قرار دارد.

وی افزود: دهمین دوره این دوسالانه در مقایسه با دوره های پیشین آن، دارای تفاوت های جدی از جمله حضور عکاسان با «مجموعه عکس» و نیز «بخش عکس موبایلی» است که در دوره های گذشته این دو بخش را نداشتیم.

رییس انجمن عکاسان استان قم ادامه داد: این دو بخش جدید، موجب رونق و حضور بیشتر عکاسان در این دوسالانه شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عکس های برگزیده به شکل بسیار هنرمندانه ای «پاسپارتو» شده اند و همچنین دارای «کَپشِن» هستند.

وی بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته، نشست های تخصصی نقد و بررسی عکس ها به همراه گفت وگو با عکاسان در رابطه با این دوسالانه انجام می شود.

وی اعلام کرد: نمایشگاه «بخش قم» که بخش اصلی نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم است؛ پس از عید سعید فطر برگزار می شود و پس از آن آیین اختتامیه دوسالانه مذکور برگزار خواهد شد.

۲ هزار اثر به دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد 

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: حدود ۲ هزار اثر از بیش از ۱۲۰ هنرمند عکاس در بخش های گوناگون از سراسر کشور به دبیرخانه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: از میان آثار دریافت شده، ۱۸۰ اثر از ۵۰ هنرمند عکاس برای نمایشگاه در دو بخش «قم» و «آزاد» انتخاب شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *