• صفحه اصلی
  • >
  • خبر
  • >
  • نمایشگاه عکس بین‌المللی «۲۴ ساعت» به ایده رسید

نمایشگاه عکس بین‌المللی «۲۴ ساعت» به ایده رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، پروژه «۲۴ ساعت» با هدف مستندسازی بشریت و احساسات انسانی در یک روز مشخص و بالا بردن آگاهی درباره مشکلات جهانی و ایجاد تغییرات مثبت در دنیا با حمایت خیریه‌ها آغاز به کار کرده و امروز در فضای هنر عکاسی در جهان بسیار شناخته شده است. تاکنون بیش از ۱۹۲۰۰ نفر از ۸۲۶ شهر از ۱۰۰ کشور در این پروژه شرکت کرده‌اند و ۲۶ نمایشگاه در کشورهای مختلف برپا شده است.

در این نمایشگاه که قرار است روز جمعه ۳ دی ماه در گالری ایده برگزار شود، آثار ۶۰ هنرمندی که به مرحله نهایی این رویداد بین‌المللی راه یافته‌اند مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

هیأت داوران پروژه «۲۴ ساعت» را علی قلم‌سیاه، راگو رأی، کیارنگ علایی، آوانی رأی، فرهود نصیری، رنزو گرانده، الخاندرو مارتینز، فلور لوپز و ناتالی سایاگو تشکیل می‌دهند. سفیران پروژه ۲۴ ساعت در تهران، سارا هاشمی و محمدمهدی ملک هستند و رئیس سفیران این پروژه فرهود نصیری بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه پروژه ۲۴ ساعت، از روز جمعه ۳ دی تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده به آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *